Get your own Digital Clock

Thursday, March 24, 2011

Osheh. apekah?


WORD OF THE DAY:

Hosheh

Apekah ini?? First tyme dgr?? Jeng3x. iye…. Inilah trademark aku sejak akhir-akhir ni. (tu pun klu klu korang perasan la.) klu xprasan xpe, ak xkesa pun. Muahahaha. But just nk inform ‘hosheh’ ini maksud ape. Hehehehe. Tujuan ak letak post ni adalah untuk definekan apekah makna word ini, sementara ak ad idea nak nulis. Hmmm. Okeh2x, jom2x. kita zaaasssssss~!

HOSHEH:

Definition: a word that A’ai Zairi often uses to express happiness, agreement and just for fun.

Varied from: the words Oh yeeaahh.

Been using since: since I felt like using. XD

Currently it’s my trademark, besides my ‘pelik? Yeah! I know!’ I use it always and people just seemed to understand me. But those who don’t, please kindly read this post. Muahaha.


2 comments:

Pisyek K said...

cikgu pakai kete kaler biru cikgu? hebat cikgu sekarang nih. xD

A'ai Zairi said...

haha. kereta pinjam je~ :P